söndag 20 maj 2012

Nytt protein och löpning

Idag har det varit en sällsynt stillsam dag. Jag har inte gjort ngt. Jo, ätit och degat i soffan framför Made. Gårdagskvällen var lyckad som alltid när man får umgås med fina kompisar. Slutade dock lite tråkigt med sjukhushäng.

Christian hade sjukt ont i magen och de tror att det var gallsten, ultraljud väntar honom imorn. Sån lättnad för honom, att efter flera timmar av akut ont i magen få en liten spruta i skinkan och all värk bara släpper. amazing.

Näe men träningen då. Nu är det hög tid för en löprunda i fantastiskt väder, helt sjukt men vårruset är verkligen snaaart.

Beställt lite nytt protein har jag gjort också, från fitnessguru.

Det blev one whey och ett till. Förhoppningsvis är ngn av dem goda med vatten så jag kan få i mig ngt efter de sena passen med lång resväg hem. Emma tipsade om riskaka också, det ska jag köpa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar