tisdag 28 februari 2012

Det blev visst ett pass till...

Jag hoppade på ett pass MYSGYM idag. Det är ett gäng tokar här i södertälje som tränar tillsammans ungefär 2ggr/vecka. Alla är grymma och galet starka.

Det var så himla kul att haka på! Jag fick verkligen ge allt för att orka och den sköna känslan efteråt- LOVE IT!
Den här fina vindjackan fick jag av christian i helgen faktiskt, är sjukt glad för den, perfekt att springa i nu när det börjar bli lite varmare!

Man skulle kunna tro att jag är sponsrad av Nike snart men det är jag inte. Än. Jag råkar bara ha långa dryfit byxor, knälånga dryfitbyxor, boyfriendlinne i rosa och svart och vanligt linne i svart. För det kan man ju tycka att nike borde vilja ge mig ett par grymma inneskor? Visst? Jag älskar er Nike!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar