måndag 27 februari 2012

748 till s-tälje

Ibland är det bara så tröttsamt att åka hem. På bussen sitter 6 killar, kanske 17 år som konstant sen de klev på sagt knulla din mamma, äckliga hora, sug kuk och ungefär samma sak på syrianska. En av dem är tydligen osams med en tjej som han säger allt det här till på telefon.

Jag blir så jävla förbannad. Uppenbarligen har föräldrarna misslyckats men kan ingen i deras närhet fånga upp dom? Skolan? Fritidsgård?

Med den synen på tjejer och att sitta och skryta om hur man snott pengar här och där gör mig bara så uppgiven.

Det är såna killar som kommer rakt in i gängen och Södertälje förändras alltid.

Jag sa faktiskt till den ena killen när han förolämpade den där stackars tjejen. Jag frågade om det inte räckte och om han inte skämdes när han höll på som han gjorde.

Flera i bussen vände sig om när jag sa ifrån och då blev det jobbigt för killarna. Nu är det ganska tyst iallafall. Vinst!



2 kommentarer: