onsdag 1 februari 2012

Dag 20
Spinpass först och jäklarimig. Det var tufft. Svetten bara rann. Efter det gick jag och Nillan ut i gymet och körde i 70 min. Tiden flög förbi och det var ett bra pass!

Maten gick mindre bra. Blev hamburgertallrik och sen glass.

Dag 21
Spenderades på gotland med jobb. Vin och mat, kladdkaka?!. Avslutade i poolen med att simma några längder och sen försöka hålla igång med olika övningar i vattnet. Det kanske inte gav så mkt men kanske något!

Dag 22 - måndag
Måndag och jag var bara så trött. Så himla trött. Bokade mig på ett pass men gick inte. Jag åkte till syrran istället och myste med mina systerdöttrar och det var så värt. Älskade små barn!

Dag 23 - tisdag
Tvingade mig upp ur sköna sängen, var på skitpissigt humör för att jag slarvat med maten och det kändes som att nu har jag redan tappat det. Jag äter skit och tränade inte igår. Starkare än så är jag inte, jag är en looser.
Det var min första riktiga dipp och jag kände mig bara besviken och ville förstöra för mig själv.

Jag bestämde mig iallafall för att åka eftersom jag redan gått upp och tog morgonspinpasset!
BRA! Jag var riktigt stolt över mig själv.

Dag 24- idag, onsdag
Började med att möta mina fina kompisar på gymet klockan 7. Möttes av "Heeej Angie! Vad kul"
Det är så mycket mycket roligare att träna med kompisar och jag bara kom tillbaka till peppen. TACK!

Nu har jag precis ätit lunch och planerar för ett spinpass efter jobbet. Min tidigare träningsbuddy på jobbet, Siri ska förnya sitt kort! Tjoho!


Om ni har en dipp, en fet träningsdipp, hoppa över en dag men inte mer. Tvinga er att gå till gymet, ring nån att träna med och kör. Det enda sättet att komma ur det är att träna och få kicken efteråt.

Ni är grymma alla kompisar som kämpar! GRYMMA!

2 kommentarer: