lördag 17 mars 2012

Lördag

Har haft mysig middagsbjudning här ikväll. Johnny fick för sig att laga irländsk gryta (till köttätarna) så här till st Patricks day. Förbi kom iallafall Adde, Malin o bebis i magen och Stefan.

Hälften gick precis och jag dök rakt ner i sängen. Jag orkar verkligen inte vara uppe på kvällen, tveksamt om jag ens pallar London. Fast det är väl skillnad antar jag..

Fick veta att livet förändrats för en gammal skugga idag. Tycker så synd om de nya som drabbats. Och tänk vad annorlunda livet kunde varit och vad olycklig man hade varit om man inte tagit sig i kragen, vägrat ta skit och gått vidare.

Det är något jag är så otroligt tacksam för idag, att den vändpunkten kom i tid.

Kvällsfilosofi vänner. Nu somnar jag snart, besöket får hålla till godo med Christian!

Ta hand om er. Ta ingen skit. Värdesätt det fina omrking er.

Älskar er fina vänner!



(slängpuss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar