tisdag 17 januari 2012

Dag 5,6 och 7


Nu ska jag försöka sammanfatta de tre senaste dagarna:

Fredag:
Frukost: knäckebröd och kaffe
Lunch: skaldjursgryta
Middag: pastasallad
Träning: obefintlig. Jobbade hela tokdagen. Hela hela dagen.

Synd: en miniefterrätt och alkohol.

Jag säger inte att jag var redlös men lite alkohol slank det ner iallafall. I en salig blandning.

Lördag:
Frukost: räkor, ost och avokadomacka på tratten. Te.
Lunch: lussebulle och nötter. Kaffe
Middag: spagetti och ketchup

Här skulle man kunna säga att jag tappade bort mig lite. Jobbade också hela lördagen och det kukade ur helt enkelt.

Söndag:
Frukost: knäckemacka med avokado och kaffe
Lunch: nej
Middag: spagetti och quornfärssås
Träning: 75 min box

Nu försöker vi hämta upp det här, visst?!


2 kommentarer:

  1. Bra gjort, kompis! Det tar sig i alla fall. Spinning halv sju imorgon (onsdag)?

    SvaraRadera