tisdag 24 januari 2012

Dag 11-15

Nu ska vi se..

Torsdag och fredag blev tyvärr träningsfria men dock med mycket träningsvärk. De där chinsen som Inga fick mig att göra dödade mina armar. Skönt!

Lördagen blev spinning och mördargym och samma sak på söndagen då nillan och jag kämpade på!

Igår hade jag då kommit halvvägs. Dagen spenderades ute på inspelning i Kinna. Åkte hemifrån 05 och var hemma 22. Alltså ingen träning då va.

Jag tycker ändå att jag känner skillnad i mitt matbeteende. Jag saknar inte godis och läsk och känner ingen ångest när jag avstår från fika. I fredags blev det efterrätt när vi hade avskedslunch för en kollega men det är så mycket mer kontrollerat. Lagom och ibland.

Det är kul att träna och jag kan längta till de passen då jag får träna med mina kompisar. Och känslan efter ett tufft spinpass är oslagbar. Jag trivs med det här!





3 kommentarer:

  1. Du är grym!!! Jag och Mange kör din matutmaning from i måndags, känner redan nått annorlunda... :) vet inte riktigt vad men nått är det. Om du fick köra chins så har jag en rolig hemsida jag ska visa dig. Ett träningsprogram för att kunna göra riktiga chins. En kul utmaning! ( eller du kanske gjorde riktiga, eller på maskin)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skitkul att ni kör! När jag kan göra en chin är jag lycklig. Just nu är det maskin som gäller men jag ska kolla den där sidan, kan man göra 8 är man ju topp 3 i sveriger. Borde ju vara överkomligt?!

      Radera
  2. När kommer du morgonträna med oss igen?

    SvaraRadera