torsdag 12 januari 2012

Dag 3

Jag ska försöka uppdatera emellan det här också så det inte blir så långtråkigt. Men iallafall!

Tog med träningsväskan och tänkte att jag skulle pinna iväg till gymet när jag slutat. Men, hade tokmycket att göra och var inte ifrån jobbet förrän halv sju och hann med sista bussen hem.

Åt middag och sen var klockan nio.

Det är lite surt att Friskis hemma har tighta öppettider, bara en halvtimme tidigare och senare skulle vara mycket bättre.

Vi packade upp några kartonger och åkte iväg och hämtade Christians bandyklubba, ut med melvin och klockan var halv elva.

Jag kände det som ett riktigt misslyckande att inte ha tränat så, fram med en madrass och Christian piskade på. Situps, armhävnimgar i olika former, rygglyft, 90 grader och andra varianter körde vi i en halvtimme och jag kunde gå och sova och känna att jag iallafall gjorde något!

Upp tidigt idag och nu blir det att börja dagen med spinning klockan 7. Sjukt taggad!

Maten igår gick bra. Yoghurt och knäckebröd till frukost.

Ungsbakad lax och bulgur från gi- stället vid jobbet till lunch och middagen blev quornfile och potatis. Forfarande inget godis, läsk eller fika!



2 kommentarer: