onsdag 7 november 2012

Dagens pass 7/11

Pullups i tempo
6-6-6-6-6

Metcon,
2 min rodd (jag hann 460m)
30 sek vila, sen amrap 7 min
5 pullups
5 chest to bar
5 stångrodd 35kg
5 lateral jump, burpee situps

Hann 3 varv

1min vila och sen
Maxtid i pulluphäng (statiskt med haka ovanför räcket)

20sek tog jag.

Kul pass idag vilket var skönt eftersom jag är inne i en liten depp just nu.

Jag rodde i ett behagligt tempo, hade ju faktiskt kunnat pusha upp till 500m men jag hade en plan. 3 varv på amrapen (as many rounds as possible) och till sist alltså 20 sek i hänget.

Pullupsen gjorde jag typ två per varv utan hjälp och de sista tre jumping. Chest to bar- så bra jag kunde.

Ganska nöjd ändå.

Och tävlingen har jag inte skrivit om. Inte så mycket att skriva om. En liten tävling. Jag är glad att jag var med, kom näst sist men hade kul och peppades till kommande utmaningar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar